taylor &yaylor!!!!!

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



وااای تورخدا......

اااااااااااه

چقد این زشته دختره

خدارو شکر جیکوب(تیلور) الان بهم زد!!

اییییییییی چقد بهم نمیان

خیلی بیریخته دختره

باز سلنا بهتره

اخیییییییییییییی

 

 



نظرات شما عزیزان:

leily1D
ساعت17:21---19 ارديبهشت 1393
من کلا رفتم

بای
پاسخ:باي


leily1D
ساعت16:46---19 ارديبهشت 1393
چته؟ب علیم گفی بیاد

علی
ساعت16:34---19 ارديبهشت 1393
من اومدما کوجایین پ؟
پاسخ:بمون اومدم


alireza
ساعت16:30---19 ارديبهشت 1393
عجب مدیرته چرتیدارنا خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:میگم نگو هی گوش نده حرفمو


leily1D
ساعت16:26---19 ارديبهشت 1393
مژ کجایی

leily1D
ساعت16:21---19 ارديبهشت 1393
اومدم
علیرض کو


leily1D
ساعت16:20---19 ارديبهشت 1393
بیاید روم مذهبی ها
پاسخ:میای تهرانی ها


leily1D
ساعت16:17---19 ارديبهشت 1393
اومدم

leily1D
ساعت16:15---19 ارديبهشت 1393
چترومی ک گفتم عکس تیلور بود
پاسخ:خب من عمرا بیام
پاسخ:بیا هموونی ک من گفتممممممممممم


leily1D
ساعت16:10---19 ارديبهشت 1393
علیرض بیا ب ادرسی ک دادم


واس من باز نمکنه
پاسخ:اینجا خیلی شلوغه
بیاینhttp://timseda.ir/

پاسخ:اینی ک تو دادی فقط میشه خصوصی توش بحرفی نمیشه تو عمومی بحرفی چون شلوغه


alireza
ساعت16:09---19 ارديبهشت 1393
آقا من نمیتونم بیام باز نمیکنه که

leily1D
ساعت16:09---19 ارديبهشت 1393
بیاین

http://30chat.ir/
پاسخ:چ خوشگله ععع اشتب گفم ادرس اون چترومرو!! میگم واست نمیاره


leily1D
ساعت16:08---19 ارديبهشت 1393
مزگان واس من باز نمیکنه
پاسخ:بزن سی چت بعد من توس عضو شدم الان


alireza
ساعت16:06---19 ارديبهشت 1393
نبابا مژگانم این چه حرفیه اخه،اونم میدونین خب من قصد بدی نداشتما همینجوری گفتم قصد بدی از گفتن خونه نداشتم خب

leily1D
ساعت16:05---19 ارديبهشت 1393
اینا رو ک میدونم ولی تو تاریخم اومده اون چیزی ک من گفتم
من رفتم چتروم
اینو تایید کن بیا


leily1D
ساعت16:04---19 ارديبهشت 1393
خخخخ
بابام بده رو خوب گفتی


alireza
ساعت16:04---19 ارديبهشت 1393
میدونم یادم رفته بود که مونثش چی میشد،مذکرش میشد میسو،بن سو آق،نخیر البته چون به ایران حمله نکرد بخاطر اینکه شاه ایران فکر میکرد با اون قدرتمندی که آلمان شرو کرده حتما پیروز میشه و طرف اون شد که دریغ از این که تو طوفانای سیبری گیر میکنه و شکست میخوره بعدشم که رضا شاه و بخاطر اون آمریکا تبعید کرد و بجاش محمد رضا شاهو اورد

leily1D
ساعت16:03---19 ارديبهشت 1393
خو بریم چتروم


کدوم چتروم؟


من با اسم kourosh1Dمیام مزاحم نشن هی
پاسخ:seechat.ir
پاسخ:من اومدم زود بیاین


leily1D
ساعت16:02---19 ارديبهشت 1393
اره دیگ مژی اول بره کار پیدا کنه خونه بگیره بد تورو میبره
پاسخ:نه بابام بده!
پاسخ:لیلی ش میدادم ب علرضا دیه کلا منو ادم حساب نمیکرد بخدا


leily1D
ساعت16:01---19 ارديبهشت 1393
زیاد حوصله چترومو ندارم

فقط اگ زود نظرارو تایید کی مچکر میشم
پاسخ:چ فرقی داره؟ هروخ نظرا میان من تایی میکنم


alireza
ساعت16:00---19 ارديبهشت 1393
البته با مژی جونما بی اون من جایی نمیرم میرین چت روم؟
پاسخ:هه هه هه خندیدم خوبه اگ ج نمیدادم هیچیم نمیفهمیدم


leily1D
ساعت16:00---19 ارديبهشت 1393
اره میدونم بخاطر همینم هیتلز تو جنگ جهانی ب ایران حمله نکرد هم نژادیم قطرم گفتم خوبه

اتفاقا منم عاشق فرانسویم ب مژم گفته بودم شاید تابستون برم فرانسوی

بنژوق ماقدام(مادام)

ن موسیو(واسه مذکره)
پاسخ:منم گفم منم میام


alireza
ساعت15:57---19 ارديبهشت 1393
آلمانیا گرچه نژاد پرستن ولی از نژاد آریایی خوششون میآد نظریه ی هیتلر و نشنیدی که میگفت نژاد برتر اریاست و از ان برتر زمانی؟قطر ثروتمندو جای پول درآوردن بتونم با بچها حتما قرار بریم جام جهانی بعدی واونجا کار پیدا کنیم البته اگه بتونم کار پیدا کنم و پول داشته باشما

سویسم جای امنیه برای زندگی خیی امنه و لی از آمریکا متنفرم تازه از زبان فرانسوی خیلی خیلی خیلی خوشم میاد بنژو میسو خخخ
پاسخ:کچ کار پیدا کنین؟ بله خوشبگذره


leily1D
ساعت15:56---19 ارديبهشت 1393
ن تو هم جا برادرم فضولی چیه برادر

والا باورت میشه نمیدونم؟

ولی فک کنم باید ب کامپیوتر ربط داشته باشه

چون ی بار تو اینستا نمره کامپیوترشو گذاشته بود و دوتا اپلیکیشنم ساخته
پاسخ:میخواین بریم چتروم؟یدونه خلوت پیدا کردم!


leily1D
ساعت15:55---19 ارديبهشت 1393



علی هم ی مدت پانا کار میکرد اومد بیرون

کلا تو باشگاه خبرنگارانم کار کرده

ولی بخاطر دانشگاش اصلا همه برنامه هاش قاطی میشه بخاطر همین ول میکنه

ولی تو(بقول خودت)شما ی کار جانبی داشته باشی خوبه

ا الان ب فکر کار باش حتما

تورم زیاده
پاسخ:گفتم



alireza
ساعت15:53---19 ارديبهشت 1393
راستی پسر عمتون اونور چی میخونن؟البته اگه فضولی نباشها

leily1D
ساعت15:52---19 ارديبهشت 1393
one of yourفانتزی؟
قطر خیلی کشور ثروتمندیه با اینکه نو پا هس کلا خوبه داداش بیکار منم میخواد برم المان جون عمش(دور ا جون عمش جون عمو طالبش) البته خیلی نژاد پرستی هس وسر5+1 خیلی اشتون اذیتمون کرد
سوییسم کشور خوبیه
ولی انتخاب من اول ایرانه بد شیرازه
وبعد کویت
کشور کوچیک و اروم و تقریبا بی حاشیس.


alireza
ساعت15:50---19 ارديبهشت 1393
تو کیهااااااااااااااااااااااااااا اااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااای چه جالب خوش بحالتون
منم دوس داشتم برم خبرگزاری ایسنا ولی بعد یادم افتاد که قول دادم قاطی مسایل جانبی نشم بیخیال


alireza
ساعت15:49---19 ارديبهشت 1393
داداشتون چیکار میکنن؟

leily1D
ساعت15:48---19 ارديبهشت 1393
اره زیاد قاطی این مسایل نشو اونموقعم ک میخواستی بری حوزه بخاطر اقتضای سنی ت کمی جوگیر شده بودی ولی خوب شد نرفتی بنظرم بدا پشیمون میشدی چون تو سن حساسی انتخاب کرده بودیش.ادم خوبه تو هرچی ی سر رشته و حرفی برا گفتن داشته باشه

بابام تو کیهان بوق خبرنگار بود تازه بازنشست شد ولی با خبرگزاریای دیگ داره همکاری میکنه
پاسخ:من ب نسی بگم بیاد؟


alireza
ساعت15:47---19 ارديبهشت 1393
انا یحب قطر کانتری خخخخ و وان اف از الفانتزی ایز مهاجر الی قطر ثم مصر و ثم چرمنی و ثم سویس خخخخ
پاسخ:عععععع منم فهمیدم چی گفتی!!


leily1D
ساعت15:45---19 ارديبهشت 1393
چیکار کنیم بالاخره قراره فامیل شیم اجی
پاسخ:O_O


alireza
ساعت15:45---19 ارديبهشت 1393
ااااا بابات خبرنگاره؟کوجا؟من خیلی تو کارای مذهبی و سیاسی قاطی شدم که از زندگیم عقب افتادم نمونش ننتونستم تو کنکور نتیجه دلخواهمو بیارم چون میخاستم برم حوزه ولی الان گذاشتم کنار دیگه زاید قاطی نمیشم
پاسخ:روزنامه ی....میدونما ولی نمیگم بذار خودش بگه!خخخخخ


leily1D
ساعت15:44---19 ارديبهشت 1393
و ایضا مو تحرف
تحکی او تحکین صحیح
تحرف لکتابنت و ناس لا یقولون (تحرف


leily1D
ساعت15:42---19 ارديبهشت 1393
یقدر لا.تقدرین صحیح للمونث

ای انا اقدر احچی(احکی)
پاسخ:دقت ک میکنم میبینم تو علیرض خیلی علایقتون شبیهه


leily1D
ساعت15:41---19 ارديبهشت 1393
عمو منصورم ب علی میگ ا لطف شما بال دراوردم بد دستاشو تکون داد ب علی گف یالا پرواز کن
پاسخ:عزیزمممممممم


leily1D
ساعت15:41---19 ارديبهشت 1393
اره منم ا اصولگرا ها زیاد خوشم نمیاد بیشتر نظراتشون بیشتر ب نفع خودشونه تا مردم خوب کردی نرفتی چون اونطوری تحمیل عقاید بت میشد

alireza
ساعت15:39---19 ارديبهشت 1393
انا یفهم عربی انت یقدر یحرف عربی؟

leily1D
ساعت15:39---19 ارديبهشت 1393
ن خوابارو بخون بخندیم اصولا من با همه الا خانوادم جکم

انقد تو خونه نخندیدم علیرض چن روز پیش ک خندیدم مامانم گف ا لیلی پایین لبات چال میفته میخندی!!!!!!

نمدونم بنظرم هر کی ا هرچی خوشش میاد مژ عاشق رمانه ولی من متنفرم بجاش عاشق کتابای تاریخی ورمان تاریخیم وهمینطور شعر دوم خانواده هم خیلی میتونه تاثیر گذار باشه اصولا مز اینا ن اخبار میگوشن باباشم سیاسی نیس ولی ما ک بابام خبرنگاره داداشمم ی مدت بوده همشم اخباره دیگه خواه ناخواه علاقمند میشیم
پاسخ:بابای من گوشمیده من میرم اتاقم خوشم نمیاد از وزارت اطلاعاتو و سیاست مداریو کلا واقعا بدم میاد متنفرم از اینکه قاطی سیاست بشم


leily1D
ساعت15:36---19 ارديبهشت 1393
با عمو منصورمم صحبتید عربی بد فارس یجوابشوداد

کوفتش ش داره با همه میصحبته
پاسخ:خخخخخخخخخخخ چ باحال عموت زد تو ذوق داداشت اشکال نداره توام افتخار حرفیدن بامنو داری


alireza
ساعت15:36---19 ارديبهشت 1393
من اصلاح طلبمو اون خبرگزاری اصولگرا باهاش جور نشدم من پیرو خط مهندس موسویم

leily1D
ساعت15:34---19 ارديبهشت 1393
چرا قهوه ای شدی؟

مژ علی با اسکایپ داره با همزه اینا میصحبته
پاسخ:نمیدانم اهان خوشبحالش


alireza
ساعت15:33---19 ارديبهشت 1393
نمیخونم بابا باور کن خب گفتی سکرته نخوندم خواباتم نمیخونم تا ناراحت نشی
لیلی خانم بنظرت چرا مژی از سیاست بدش میاد؟


leily1D
ساعت15:32---19 ارديبهشت 1393
برعکس مژ عاشق سیاستم انتخاب سومم علوم سیاسی بود
پاسخ:خلی دیه


leily1D
ساعت15:31---19 ارديبهشت 1393
طرفدار کدوم جناحی؟
من ترجیح میدم میانه رو تا قسمتی اصلاح طلب باشم


leily1D
ساعت15:30---19 ارديبهشت 1393
انتخاب کردن عسل : کارهای سودمندی انجام خواهد شد


کلا هرجا معنی هرچیو ندونن اینو میگن





قسمت اول سک رو بحذف تا ابروم نرفته
پاسخ:اهان دید دیگه وخ نکردم سانسور کنم


alireza
ساعت15:30---19 ارديبهشت 1393
عجبا.....نبابا اون چه حرفیه منظورم همون سکرته خخخخخ

alireza
ساعت15:28---19 ارديبهشت 1393
راستی شب باز باید برگردم تبریز برم داونشگاه اصلا حال و حوصله ندارم در ضمن گفته بودم میخام سردبیر یه خبر گزاری جدید شم ولی بعد پشیمون شدم آخر رفتم با مدیرش حرفم شد سر جناحای سیاسی بعد منم گفتم دیگه نمیام خخخخ
پاسخ:میدونم/نه ب شما ک خوش میگذره ماام فقط تا2شنبه میریم مدرسه افرین من ک متنفرم از کارای سیاسی


leily1D
ساعت15:26---19 ارديبهشت 1393
اول ک دیدم نوشت حرفای سک زدین؟

گفتم استغفرالله

بد فهمیدم منظورش سکرته

اره اول ک اومدی کمی تاقسمتی سک بود

بد دیگ ن میتونی خوابامو بخونی توم بخندی دیگ چ کنیم دس و دلبازیم
پاسخ:لیلی خچالت بکش من جای تو اب شدم وای خیلیخری انقد ختدیدم قرمز شدم!!! منم یک ثانیه این فکرو کردم بد فهمیدم سکرت بود منظورش!!


leily1D
ساعت15:25---19 ارديبهشت 1393
ن ارتباط محکمو میگم

س اینک گفی موش ا حال رف انقد خندیدم ترکیدم سردرد گرفتم

با این خوابات
پاسخ:خخخخخخخخخ خب فک کردم میگی موش تو اتاق مامانت از حال رف!!!!!!!!! ب من چ عین ادم نمیحرفی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:,سـاعت 19:8 نويسنده mozhgan*
miss-o